Tragic..

Hyrde två filmer ikväll, första filmen blev Disneys A Christmas Carol (med Jim Carrey), en klassisk saga i lite nyare tappning. Trodde iochförsej att det skulle vara "riktiga skådisar" och inte data animerat, men den var mysig. Fast eftersom att jag sett Mupparnas Julsaga så visste jag ju vad filmen handlade om och hur den skulle sluta.. Men men, den var som sagt mysig ändå!

Andra filmen var dock mindre mysig.. Ganska så jätte tragisk faktiskt. Frozen hette den, handlar i korta drag om tre personer som på en skidsemester blir fast i en sitt-lift. Det är för kallt för att sitta kvar, det är för högt för att hoppa. Vad gör man? Ja.. jag vet att efter den här filmen så skulle jag sitta kvar. Punkt slut.
Den var inte alls som jag trodde, men den var bra.



Nu känner jag blir lite rädd i magen här.. Så nu ska jag stänga ner datorn, krypa upp i min älskades famn och fråga honom om vi kan sova med lampan tänd inatt.

Godnatt på er kära läsare, vi hörs imorgon.
Pussnatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0