Tattoo-time!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den löjligt dåliga uppdateringen idag, men ärligt talat så har jag haft fullt upp. Nu på eftermiddagen åkte vi dessutom till Örebro en sväng för att bygga på Baby's tatuering på armen..
En sleeve är under konstruktion och jag måste bara säga det att den här armen kommer nog tamejfan bli den snyggaste i världshistorien. Dels för att armen var perfekt innan den påbörjades (min Baby's arm.. man vill bara äta den..) och sen såklart för att tatueraren är helt galet grym. Vilken känsla han har!

Fantastico.

Kom hem för en stund sen, nu väntas det lite mys i soffan och därefter en väääldigt välbehövlig insmörjning av brun-utan-sol kräm för min del.. Har fått nog av att vara smått ljusblå/genomskinlig.

Drar in ett inlägg till innan det är sängdags.
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du är bäst baby! Älskar dej!!

2010-11-18 @ 22:13:39
Postat av: My

Ofta du inte sover nu?;) vill ju ha ett inlägg nu innan läggdags :-o

2010-11-19 @ 02:40:06
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0