Table for one.. two.. three?

Hej alla vänner!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev igen..
Buuu, jag vet, smisk på fingrarna ska jag ha! Men saken är den att jag faktiskt har haft fullt upp med annat i mitt liv och därför valt bort allt vad blogg heter.
Ett val jag gjort, hoppas att ni inte är allt för långsinta!

Tänker mig iallafall att jag ska göra ett nytt försök och ta upp bloggandet igen, har fått en del klagomål (host,host) på att jag har degat till mig på den fronten.. Så nu jävlar, nu ser ni som tjatat till att läsa allt dravell också!

Sedan jag skrev sist så.. ja.. det har hänt massor. Kommer ju såklart, i stundens hetta, inte på någonting..
Men det har det gjort, none the less.
Bland annat så väntar jag och Pirros tillökning (därav den oootroligt mystiska rubriken..), den sjunde december åker vi nämligen till *hemlig ort* och hämtar en liten vit lurv som kommer att bringa oändliga mängder med kärlek och lycka till både oss och våra närmaste.
Det är löjligt egentligen, hur man kan älska en liten skrutt så kopiöst mycket utan att ens ha träffat honom än. Men älskar honom gör vi, och mer förälskade i honom kommer vi att bli.. Inte minst på lördag, då vi ska åka o hälsa på honom för första gången.

Iiiiiiihh!
Ja jag tror jag blir tokig!

Det får duga med uppdatering for now, imorgon väntar förhoppningsvis lite ny design på bygget!
Det dystra passar inte riktigt in på mig längre. Därmed inte sagt att det kommer att osa av rosa moln och fjädrar  i designen, men lite gladare ska den allt bli!

Så v hörs imorgon alla glada, Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: maddissssss

bästa bloggen tillbaka- LYCKA :-) hihi puss<3

2010-11-15 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0