Skakis

Gick förbi parfymeriet på vägen hem från ärendet, drack lite kaffe med sis & broo.. Supermys. Fick dock i mig lite för mycket koffein tror jag för nu är jag helt skakig i händerna.. Ganska obehagligt, men jag får fan skylla mig själv.. Jag vet.

Tänkte att jag skulle skriva rent våran matlista nu, blev så himlans kladdigt igår när vi satt och skrev ner alla maträtter. När man tänker efter.. alltså, matlista? Känns ju som att man går i skolan igen!

Men men, det underlättar massor.. Nu slipper vi undan hjärn-block när det kommer till att hitta på vad man ska äta om dagarna. Sånt slutar alltid med --> Äh, vi käkar mackor istället!

Pusshejs sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0