Satisfied..

Japp, mätt o go i alla fyra magarna.
Gött!

Snart bär det iväg, jag och Maddro ska kila hem till Mami en sväng.
Först och främst ska jag beställa Baby's julklapp (som för övrigt är den bästa, ever) och så ska vi dessutom dra lott om vem vi ska köpa julklapp till.
Tanken är  att vi ska köra en ny variat i år, lite "secret-santa" stuk.
Kul som tusan!

Julpirret i magen växer förresten varje minut som går.. Måste fan varva ner lite!
Det är ju faktiskt lite mer än en månad kvar, och om jag är såhär uppspelt nu så vågar jag knappt tänka på hur galen jag kommer att vara på julafton. Då kanske jag måste fira jul själv, annars blir de nog skott-pengar på mig.

Så nu andas vi lite. Först ska jag längta ihjäl mig till lilla fluffisen, det är närmare dit.
Prick 3 veckor just idag faktiskt. Hihihihihiiiiiii!!


Pusshejs sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0