Onödig shopping och kaffedags

Hade ap-svårt att somna igår, var trött i huvudet och ögonen men kroppen var hur pigg som helst!
Låg och funderade på ditten och datten och så helst plötsligt så dök det upp.. Julklappsrimmet till min secret-santa present. Perfekt! Skulle ta mobilen och skriva ner lite små ord så att jag skulle komma ihåg det idag, men ack.. mobilen låg i tvrummet.
Var alltså tvungen att gå upp och när jag ändå var uppe så kunde jag ju lika gärna skriva ner allt på en gång.
Hur skönt som helst, lite finslip bara sen är det klart! Pöörfekt.

På grund av att jag inte kunde somna igår så gick jag ju såklart inte upp i bra tid imorse.. Eller ja, halv 11 är väl inte hel-kasst men ändå. Har varit en sväng på ÖoB med Tess, Halena och GusGus, handlade diverse onödiga prylar. Kuljul!

Nu är det kaffedags, hörs sen igen!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0