Monster..

Beställningen är gjord, förhoppningsvis går det bättre denna gång.. Om inte så har vi en annan plan, det visar sig imorgon! Tihi.

Efter maten bänkade vi oss i soffan jag & min Baby, satte på filmen Monster..
Den var inte alls som jag trodde, tänkte mig en dokumentär liknande variant där man fick sitta och höra henne prata med typ en psykolog eller något.. Men så va de verkligen inte.
Riktigt bra och fruktansvärt hemsk film. Vet att den är gammal vid det här laget, men har ni inte sett den så vill jag iallafall säga att den är sevärd som tusan!

Nu ska vi gå och sussa, hörs imorgon igen.
Sov gott folket, Pusshejs med er!

Kommentarer
Postat av: Svärmammi

Åhh, va härligt de e att läsa din blogg igen, å fin som tusan blev den. Grattis!! Puss tills vi ses.

2010-11-23 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0