Julpyssel och mysfika

Grejat och mojat hela dagen lång känns det som, och ni som läser lillebrors blogg har redan förstått att det är i Landoras skyltfönster jag pillrat.. Är nöjd med resultatet, fick dit lite mysig jul-känsla precis som önskat!

Angående lillebrors inlägg i sin blogg så måste jag ju faktiskt få lägga till att jag har svävat på moln här i snart ett år och när man då lägger till juletider på det så.. jaaa, då blir jag helt tossig. Jag vet att det kan verka överdrivet, men icke.
Jag älskar julen. Basta.

Nu ska jag & Halena ta oss iväg till cafét för lite mys-fika.
Ja, allt står med mys framför.. Blablaaaaa, läs inte då om det stör er.

Hejsvejs sålänge!
MYS-Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Svärmammi

Hej gullet! Finns inge överdrivet me att man älskar julen och alla dess tillbehör.... du vet vad jag menar ;-)Älska på du! Är riktigt nyfiken på att se Landoras fönster.. Toppensnyggt, helt säkert! Kramizar

2010-11-24 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0