It's christmas-time..

Har nu haft mig två blogg-fria dagar, igår hade jag inte tid och idag har jag inte haft någon ork till övers för bloggande.. Men jag är kvar iallafall, så bli inte oroliga att jag ska försvinna!

Igår var en av de mysigaste dagarna på lääänge, vi började med att åka iväg till Örebro och storhandla.. På köp-listan stog, som tidigare nämnt, allt i jul-väg ni kan tänka er. Vi ville köpa nytt, dels för att förnya allt men även för att vi vill äga allt tillsammans. Vi hittade allt vi sökte och mer därtill, såå underbart lyckat!
Som om inte de vore nog, efter all shopping for vi vidare för ett första besök hos våran tuss.. Går inte ens att beskriva med ord hur vackra valparna är. Det är en sån grej som man måste uppleva för att förstå.
När vi kom dit så föll resten av alla pusselbitar på plats, alla frågetecken vi hade flög ut i tomma intet och där satt vi på golvet, busade och pussades med alla voffsingar och bara var lyckliga.
Helt perfekt. Inga tvivel, någonstans.

Idag har jag inte varit speciellt aktiv någonstans, en liten fika med Dude blev det, men så mycket mer utanför dörren än så har jag inte varit. Riktigt skönt.
När Baby sedan kom hem från jobbet så började vi att pynta här hemma (en vecka för tidigt, jag vet.. Fuck it), och allt blev exakt som vi hade önskat det.
Pynt och ljus precis överallt! Uuunderbart!

På söndagens meny stog det dessutom stek med potatis, gräddsås, grönsaker och gelé.
Kock: Baby, viiilken måltid! Åt som om jag inte ätit på 14 dagar, ville inte ens bli mätt för att de var så jävla tok-gott. Min Baby kan allt, inge ljug! Han är bäst, men det visste jag ju redan.

Nej, nu ska jag sluta skriva.
Nu ska vi hyra film, dricka julmust och njuta av varandras sällskap. Perfekt söndag.

Pusshejs med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0