I'm doooneee..

Whoho, fäärdig! Himlans vad bra det blev, ap-fräscht!
Passade på att dammsuga resten av lägenheten också när jag ändå var igång.. Nu luktar det rent och gott här.

Baby blev så stolt över mig när han tittade in i garderoben, känns huuur bra som helst!
Halena kom hit en sväng och höll mig sällskap också, lilla tussan. Bestämde lite om morgondagen, helt bokat blev det med fika imorgon eftermiddag/kväll och så eventuellt julbak på dagen. Myspys!
Så var Myri här när jag höll på och rensa och hon gick härifrån med en hyffsat stor kasse kläder.
Hon blev nöjd och då är jag nöjd!

Nu ska jag gå ut i köket och röra ihop "mos á la Malin", till det blir det helt vanlig stekt falukorv.. Aldrig fel!
Hörs sen igen, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0