Degar-dag

Halena kom förbi här på förmiddagen, satt och snackade gojja och började göra lite planer för nyårsafton.. Blir det som vi önskar så kommer det här att bli världens mysigaste och trevligaste nyår!
One can only hope!

Men först så har vi ju naturligtvis julafton att se fram emot, och jag får mer och mer pirr i magen för varje dag som går.. Helt sjukt. Och pirret i magen blev ju inte direkt mindre när leverans-sms:et kom imorse. Vill ge Baby julklappen nuuuuu!
Nej, jag ska inte.. Jag lovar.

Har längtat som fasen efter våran lilla tuss idag, kan inte sluta tänka på honom! Har bestämt datum för att hämta honom nu, blir torsdag den 9:e. Drygt en vecka kvar alltså! Iiiiiihh!

Nu ska jag kramas lite, hörs snart igen.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0