Tussedagen närmar sig!

Nu rundar vi av denna dag av en enkel anledning, att det ska bli morgon tidigare! Imorgon är det tussedagen, som vi har väntat! Helt sjukt, känns overkligt att det är imorgon vi hämtar honom.. Fucking imorgon!

Kommer knappast att kunna somna direkt, men jag gör ett försök. Om inte annat så kanske jag får ett lycko-rus-ryck och drämmer huvudet i sänggaveln och svimmar.. Reservplan.

Hörs imorgon allihopa, får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan vi åker (gör jag säkert, kommer förmodligen att vakna tiiiidigt!), annars hörs vi senare under dagen.. Och då kommer även första bilden på tussen upp här i bloggen.. Så kolla in om ni är nyfikna!

Pussnatti med er, sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0