Tröttmössa.

Godermorgon godermorgon! Alla sovit gott?
Det har vi gjort här hemma, är visserligen helt galet trött med tanke på att det blir mycket spring med Hemi, men det gör ingenting.

Baby står och steker ägg i köket, mys-frulle vankas denna 3:e advent. Det är inte bara 3:e advent förresten, idag är det ju den 12:e december.. Det innebär att jag & Baby har varit tillsammans i ett år just idag! Bästa året i hela mitt liv, utan tvekan.. Han är det bästa som har hänt mig och jag är så lycklig med honom så att jag tror fan inte att det är sant!
Mitt hjärta, min bästa vän, min själsfrände ♥
Jag älskar Dig!

Nu är frullen klar, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Halena

Massa grattis! <3

2010-12-12 @ 17:57:04
Postat av: Martina

Hjärtliga gratulationer <3 ;D

2010-12-13 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0