The gift

Ni måste ju får se den-ultimata-julklappen!
Here it is:


Här är gitarren med personen som designat den, Mr Nikki Sixx..


.. Och här står gitarren i vårat vardagsrum, en Ovation Celebrity - Nikki Sixx signature modell.
Passar ganska bra va!

Nöjer mig med att säga att Baby blev riktigt jävla skitglad och väääldigt överraskad när han öppnade det stora paketet! Ett minnesvärt moment, det lovar jag er.

Och för er som fortfarande undrar vad det var som krånglade i början när vi skulle beställa gitarren, så kan jag nu berätta för er att det var en så fjantig grej som att mitt e-kort inte tillät transaktioner till utlandet.. Det var tydligen ett tillval man var tvungen att göra först. Efter att vi gjort det gick det snabbt som fasen!
Jag är så fruktansvärt tacksam att mami var med och hjälpte mig, annars hade jag fått panik flera gånger om.. Så, tack mami ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

WOW gånger 1000 upphöjt till 100 ungefär cirkus gånger lika mycket WOW!

2010-12-28 @ 00:12:24
Postat av: JB

Fyfaan vad ful den är, skulle aldrig vilja ha en sån.........

2010-12-30 @ 10:37:49
URL: http://rocknriot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0