Tårögd och varm i hjärtat

Nu har vi käkat lunch och bänkat oss i soffan.. På mattkanten ligger en liten vit lurv och sover.
Går inte att förklara hur det känns i hjärtat, jag är alldeles varm och jag kaaan bara inte sluta titta på honom! Han är helt fantastikt, vackraste hunden på jorden och det säger jag inte bara för att jag är matte.. Det säger jag för att det är sant.

Han heter Hemi, och han är våran! ♥


Han följer oss vart vi än går.. åh..


Mina två favoriter!


Ropade Hemi och han tittade upp!


Och här ligger han nu.. Vårat hjärta.

Öronen håller på att ställa sig upp, finns inte tillräckligt med styrka i dom än dock så nu ligger dom lite som dom vill, hihi! Det var några av alla bilder som tagits, och mer blir det hela tiden! Tråkigt nog så gör inte bilderna honom rättvisa, han är såååå mycket sötare i verkligheten!

Nu ska vi skåla med lite muljust och fira tillökningen, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Halena

Ååååå guu va sööt! blir alldeles tårögd juu! :)

2010-12-09 @ 14:29:58
Postat av: Martina

WOW :) Vilken gullesnutt!

2010-12-09 @ 14:53:26
Postat av: MADDI

JAG DÖÖÖR <3<3<3 vääärldens finaste Hemu´s

2010-12-09 @ 16:53:40
Postat av: Jeanette

Åhhh....vad söt han är då!

2010-12-09 @ 18:42:52
Postat av: mariette engström

de va de sötaste hund ja nånsin sett, förstår att han är de bästa ni har. Kramisar

2010-12-15 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0