Sösyyld..

Jaha, nu har jag gått och blitt förkyld.. Kände att det var på gång i förrgårkväll, men tänkte (dum-kaxig som vanligt) att de ju inte blir nåt av det här.
Men ack.. Igår morse vaknade jag av att Beckham stog och övade straffskott med mitt huvud och som om det inte vore nog så hade jag av någon konstig anledning svalt en spikfylld tennisboll under natten..?!

Konstigt.. Förstog ingenting.
Dåligt mådde jag iallafall, lite bättre blev det efter att ha umgåtts med Tess, Halena, Pelsa & GusGus.. På kvällen låg jag dock som en klubbad säl igen.
Stackars mig va?

Har varit nere och hälsat på Maddi & Jibroo, druckit lite kaffe och så vidare..
Nu är det lunchdags, vilket innebär mer kaffe för min del.

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0