Snutten

Baby var helt slut efter efter jobbet, så jag skickade in honom i duschen och tog tag i dammsugandet själv. Nu är det riktigt super cleant här hemma, sköönt!
Lyckades däremot med det omöjliga, bröt av munstycket när jag dammsög mattan i köket.. Inge irriterande alls, nejnej.
Måste köpa ett nytt innan torsdag, när tussen kommer hem lär vi ju få dammsuga varenda dag. Inte mig emot! Allt för tussen! Dessutom kommer vi ju få det rent i övrigt, inte fan drar man fram dammsugaren för att endast dammsuga mattan i tvrummet.. Då kör man ju naturligtvis igenom hela lyan när man ändå är igång!

Tror aldrig att jag skrivit dammsugare/suga så många gånger i hela mitt liv..
Nu blir det en lussebulle till tror jag baskimej. Gott skit!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0