Koppel-träning, check! √

Den här dagen har bara flugit förbi, nu är klockan helt plötsligt halv åtta.. Lite tråkigt att dagarna går så fort ibland, men just nu gör det inte så mycket. Ju fortare dagarna går, desto snabbare blir det ju julafton! Tiihii!

Halena har varit här och hälsat på idag, alltid lika kul! Vi var ute en hel del med Hemi, den lille rackaren börjar bli riktigt sprallig och nyfiken nu så vi provade med koppel idag. Det gick faktiskt bättre än väntat! Skönt, nu kan vi börja gå ut och gå på riktigt. Övade dessutom lite på "sitt" nu på kvällskvisten, även det gick bättre än vad jag trodde! Vilken duktig lite kille vi har fått va, jag är så stolt!

Nu ska jag hoppa in i dsuchen, känner att jag behöver fräschas till lite. Haha!
Drar in ett inlägg senare, Pusshejs sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0