Haha!

Måste tacka Jocke för en rolig kommentar i det föregående inlägget, tyvärr var inte krabba rätt svar! Det är förresten meningen att det ska se ut som att tomten är på väg ner i skortstenen.. Men det lyckades jag ju uppenbarligen sisådär med, haha!

Baby kokade ihop lite midnight snax nyss, baconinlindade champinjoner med farinsocker. Helt galet gott! Inte sista gången han gjorde det, det vill jag lova!

Jag skrev tidigare att vi siktade på en riktig Kalle Anka gran i år, och hej hoppsan vad vi lyckades med det! Den vart sååå vacker! Så nu ligger klapparna där dom ska vara, tihii. Går dock inte att få en bild som visar hur fin den verkligen är, svårt att fånga den mysiga belysningen och så vidare, så jag skippar det. Ni får helt enkelt komma och hälsa på!

Nu ska vi dricka upp glöggen vi har i glasen och sedan krypa i säng efter att ha haft en av de mysigaste kvällarna någonsin. Jag är så lycklig så jag tror tamejfan att jag går sönder snart! Vi hörs imorgon igen, då väntar ännu en mysdag med fika och julmarknad.

Pussnatti kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0