Fruktansvärd olycka..

Vädret må vara vackert och fridfullt ute, men här inne är det andra bullar. En orkan har nämligen dragit in över matrummet och inte lämnat en enda del av varken pepparkakshuset eller trädgården oberörd!
Tragiskt.. Mycket tragiskt.


Taket har rasat in, snögubbarna har vält, haren är borta och tomten saknar en sko..
"Orkanen Malin" är den värsta orkanen som någonsin drabbat pepparkakeland!

Synd att jag inte kunde hålla mig till julafton åtminstone.. Men gott var det allt!
Nu blir det en pink-vända och sedan bingen, imorgon vankas det jul-stök hemma hos Mami! ♥

Dagen, före dagen, före dopparedagen.. Iiih, jag tror jag spricker!
Pussnatti allihopa!


Kommentarer
Postat av: Halena

ååå noooow!! klarade sej krabban? :o

2010-12-22 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0