Flååt..

Ber om ursäkt för en kass uppdatering idag, vi har haft fullt upp heela dagen!
Började med att gå på julmarknad, Hemi var med och jag kan inte ens räkna på mina två händer hur många gånger vi blev stannade av främmande människor som kom med sina oooohhh och aaaaaahhh. Hur kul som helst!

Efter marknaden bar det iväg hem till Pappa & Kina för lite fika, senare blev fikat glögg-kväll.. Helt galet trevlig kväll som ännu senare fortsatte hemma hos Jonas & Mathilda, lika trevligt där!
Hemi var med hela tiden, busade, myste & sov.. Inga protester över huvud taget. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, han är verkligen helt perfekt där här lilla vovven! Hur stolt blir man inte?! ♥

Nu har vi avrundat kvällen här hemma med lite oboy och mackor, dags att sova nu.
Pussnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0