Den kom, och den gick..

Nu är julen slut.. Blir alltid lite ledsen i hjärtat när den passerat, hela december fram till julafton tycks ju stå helt jävla still och så när dagen kommer så bara tjoff, pang, bom så är den slut!
Balle, men men.. Det kommer ju en till nästa år, och då blir det en väldigt speciell julafton.. Det vill jag lova! ♥

Iallafall, julhelgen har varit alldeles perfekt.. Precis som jag önskade att den skulle vara! Orkar inte gå in på några detaljer just nu, så ordet perfekt får helt enkelt summera hela baloan. En sak måste jag säga dock, den-ultimata-julklappen till Baby gick hem! Som förväntat ioförsig, men ändå.. Ap-kul!

Nu ska vi hyra en film och njuta av att vi båda är lediga imorgon, vi hörs gott folk!
Pussnatti!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fantastiskt :-)

2010-12-27 @ 12:42:01
Postat av: T

Kommit fram till att jag måste ge mig till känna!! Läst din blogg ett tag nu M och det är så härligt att få följa dig och pirre! Är verkligen glad att han hittat en så fin tjej som du!! Och han är en tio poängare den där P!!



Ta hand om dig! Hälsa Pirre från mig!

/Therese!

2010-12-27 @ 22:35:37
URL: http://toftyringe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0