Bak-ryck!

Nej jag har inte fått stjärt-spasmer, men jag fick ett ryck att baka!

Gjorde om chokladmuffinsarna som jag brukar baka till vanilj/vit-choklad muffins, ingen större förändring rent receptmässigt, men smaken är en helt annan! Och enligt Baby vart dom kanon goda, whoho!

Eftersom att jag gjorde om dom lite så lär jag ju få hitta på ett namn för det "nya receptet", väljer att kalla dom för Vintermums! Tiihii, finurliga Berta is in dah hooouseee!


Ser dom goda ut?

Sådär, nu ska jag försöka få igång tv'n igen (blev nå strul när jag skulle genomföra en uppdatering.. går bra för mig idag?) och dricka muljust!
Kan det inte bara vara imorgon nu? Vavava??

Pusshejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0