Where do you begin..

Kvälls-shopping med Tess & Halena, det var ju trots allt tjejkväll i Köping..
Riktigt trevlig kväll måste jag säga, som alltid med Er!

Spexade till det lite och plockade på mig allt i päls-väg jag kunde hitta.
Halena är fotografen.



Cruella de Vil? Malin?



Blidde en liten present till mami som fyller 25+ imorgon (idag), stort grattis till henne!
Har för övrigt bakat en massa muffins idag, de blev såå mycke snyggare än senast om jag får säga det själv!



Lånade bilden av dig Myri Myrson, hope it's ok!



Nu ska jag väl slänga mig i bingen antar jag, borde gjort det för länge sedan med tanke på att klock-fan kommer att ringa kl 05.25 imorgon.. Men jag vill inte.
Är för trött för att sova.

Ska det behöva vara såhär vavava?
Nä, natti på er. Pusshejs.



Kommentarer
Postat av: maddis

men fyfan va snygg du är!! <3

2009-10-01 @ 22:41:07
Postat av: My

klart det är okej majsan:-)

2009-10-03 @ 09:45:09
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0