U can tell everybody, this is (y)our song..

En bergodalbane-dag, jag är trött som aldrig förr men lyckas på någe vis ändå ta mig dit jag ska.
Duktiga jag.

Kvällen var lugn och skön, bortsett då från det lilla rycket vi fick när vi helt plötsligt började dansa som tokar till 70-tals musik i köket.
Allt ifrån fjanterier med lökar till en ny variant av fågeldansen, bävernävar och ledande i friskis&svettis liknande dans till WYMCA. Riktigt, riktigt roligt!

Gjorde dessutom upp med Mollgan angående min bil.
Han ska ta sig en titt på lördag och se om han kan piffa till den lite, vill ju inte att min lilla Berry ska falla isär.
Fingers crossed!





Nu borde jag sova.
Jag ska sova..
Jag måste sova.

Wish me luck, Pussnatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0