And so I learned to depend on me..

Whooosh!
Antalet besökare här på min lilla blogg hade visst ökat dramatiskt från igår till idag.
Kan det ha att göra med att min lilla Maddro länkat mig på sin nya blogg tro?
I think soo!

Det har hänt en del sedan jag skrev sist, ber om ursäkt för denna sega uppdatering men som vanligt när det blir tyst här på tableforone så är det skrivblock och annat som spökar bakom skallbenet på mig.
Har helt enkelt inte haft någe vettigt att skriva, och då låter jag hellre bli.
Sån är jag.
Simple as that!


Wellwell, då är jag igång igen då.
Nu är det SATC som gäller, vilken skräll va?

Hörs imorgon babes, Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: sandra

vad glad jag blev, får väl säga ett tidigt godnatt till dig finaste malin!:) puss

2009-09-17 @ 15:26:45
URL: http://saxelsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0