In tha closet..

Nu har jag äääntligen kommit ut ur garderoben.. Vilken lättnad!
Och då menar jag ju naturligtvis bokstavligen, jag har stått i garderoben och målat i stort sett hela dagen (borsett då från de x antal timmar jag satt och ugglade på caféet..) och nu är jag äntligen färdig!

Känns egentligen helt o-värt att måla innuti en garderob, tanken slog mig flertalet gånger under tiden jag klängde runt därinne hur förbannat puckad den här idén var och att jag verkligen borde ha gett fan i garderoben helt och hållet..
Men nu, nu är det andra bullar sörrni!
Hade svårt att tro det när jag började riva därinne imorse, men det blev faktiskt förbannat bra!
Nöjd, riktigt nöjd!

Så nu kan jag alltså bocka av både tv/sovrum och garderober från min att-måla-lista.
Up next? Hallen, givetvis. Ingen drastisk förändring där dock, endast lite uppfräschning..
Eventuellt köket också, får se när de blir.. Om det blir.


Jaha, vad händer mer nuförtiden då?
Inte jätte mycket.. Jo, har satt ut bilen till försäljning ju för tusan gubbar!

Intresserad? Men så ring mig då!


Jaha, det var var väl det..
Ska börja dra mig mot sängen, finns inte mycket kvar att göra här just nu..
Möjligen skubba bort diverse färgkluttar som hamnat på golvet, men de orkar jag inte göra ikväll.
Det får vara tills imorgon.
De finns utan tvekan kvar när jag vaknar.

Godnatt på er gott folk, sov gott.
Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0