Dry you m-f, dry..

Hall-målning - Check!
Nu väntar jag bara på att skiten ska torka så att jag får sätta upp allt på väggarna igen.
Och imorgon hoppas jag på en tripp till Wannabe-Sthlm (V-ås) och kika rätt på soffan med stort S.
Whoho!

Kan även meddela att min halloween-klädsel har anlänt, provade den alldeles nyssens och fnissade till lite för mig själv.. Det här kommer att bli kanon! Ska ju dessutom få lite styling av sjävlaste Maddro, kan ju inte bli annat är superbra.
Kommer väl kanske ut ett kort längre fram.
Kanske.. Jätte-kanske.. Kanske inte..
Time will tell.

Nu är det dags för bingen tror jag, är lite trött i ögat.
Natti på er, Pusshejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0