It's all coming together..

Igår morse, innan det var dags att bege sig mot Västerås, tittade jag av en ren tillfällighet in på jysk.se och fann ju då soffan med stort S där..
Just precis en sådan soffa som jag sökt, snygg som fan och till ett riktigt bra pris (!)
Så istället för att bränna iväg till Västerås så rövade jag med mig Tess till Köping. Klämde, kännde, prov låg och hoppade lite i soffan och sedan bestämde mig.
Den är nu betalad och klar, kommer hem på onsdag nästa vecka.

Hur jävla klockrent kan det bli, egentligen?

Idag har jag pillat och plockat i lägenheten heeela dagen, efter många om och men fick jag dessutom upp de förbannade hyllorna på väggen. Klockrent, om jag får säga det själv.

Det enda som fattas här nu är soffan, sedan har jag rustat upp hela baloan.. Helt på egen hand.
Jag är fanimej grym!

För den som inte varit inne här förr så är det väl inget märkvärdigt egentligen, men för den som såg hur det var innan jag började riva och kladda med färg så är det en helt ny lägenhet!
Förr - Cool, men dyster. Mycket slarv (sedan tidigare, skall tilläggas).
Nu - Cool, mysig som aset. Slarvet åtgärdat.

Jag lägger inte upp några bilder, ni får helt enkelt komma och hälsa på.
Jag bjuder på kaffe.


Nu ska jag slöa till mig rejält, dega ner mig i soffan och slå på en Disney film..
Vilken det blir har jag inte bestämt än, har nämligen lånat hem ett helt gäng av mamma så jag har några att välja mellan.. I-lands problem, visserligen, men ändå ett problem.

Tack för ikväll. Pusshejs.



--> Stort grattis i efterskott till min fina Fammi som skulle fyllt 83 år igår.
Saknar Dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0