Bulls-fly..

I mitt tak ute på balkongen har jag skruvar sticker ner igenom plåten.
Inte speciellt snyggt och framför allt inte sådär jätte härligt att slå skallen i, tänkte jag när jag såg det första gången.. Men kom på lika snabbt att det nog inte finns så långa människor.

Så jag släppte det.



En skruv i taket.


Nu tänker jag att jag kanske skulle utlyst en varning trots allt..?
Eller..?



En fluga på en skruv i taket.


Flugan sitter där den sitter och har setat där i några dagar nu..
Spetsad.

Synd att någon ska behöva komma till skada för att dom ska förstå att dom ska ge fan i att leka flug-tafatt på min balkong!
Det är farligt!


Kommentarer
Postat av: My

hahahah malin.......

2009-10-24 @ 12:54:23
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0