Please forgive me, I know not what I do..

Om gårdagen finns mycket att säga, det är dock ingenting jag tänker skriva ut här.. För till skillnad från vissa andra blondiner i det här landet, så får jag inte betalt för att skriva personliga saker på min blogg.
Men jag är inte bitter.

En sak jag undrar däremot, är varför människan i vissa lägen stöter bort dem som hon egentligen vill ha närmast?
Det ligger ju inget vettigt alls i det beteendet.
Går det att bota..?

Tog mig en lång prommis nu på kvällskvisten, riktigt skönt väder ute..
Plockade med mig en syrén som jag gick runt och sniffade på också, luktar himlagott.

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, är helt galet trött.. Men The Rock har precis börjat på Tv4. Den har man visserligen sett sisådär en miljard gånger, men det är bra.
Blir väl att ha den på en stund i bakrunden, och sedan slockna gott

Natti natti folket, pusshejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0