Oh, wonderchild..

Yeees, helgen är avklarad.. Fytusangubbar vad skönt!
Nu är det bara morgondagen att ta sig igenom, sedan är jag ledig en hel dag!
Whoho!

Åkte förbi mami när jag slutat, satt där och surrade lite och sedan slockande jag i soffan.. Trevlig man är.
Men med tanke på hur jag har skött sömnen de senaste dagarna (inte alls..) så var det nog inte så konstigt.. Man får helt enkelt skylla sig själv.
Tog en promenix med Myri Myrson när jag kvicknade till, och sedan bar det iväg hemmåt till mig där vi fortsatte kvällen med kortspel på ballen.. Himlamysigt!

Nu sitter jag här, lika trött som jag var i eftermiddags.. Så varför inte ta och stänga ner nu?
Ja, bra idé.
Har mina ljusa.. Möhöh.

Sov gott folket, Pussnatti.

Kommentarer
Postat av: Mysis

ååh myri myrson haha du är så söt Majsan Majsstång

2009-06-06 @ 11:06:57
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0