I won't let the sun go down on me..

Sitter här och äter mina mackor, dricker lite te och lyssnar på regnet som smattrar på balkongtaket..
Filosofiskt och fint det lät, men jag älskar ju regn.
Glad att jag bor högst upp, så att jag får fortsätta höra regn-smatter!

Visst skulle det ha suttit fint med sol och värme idag, med tanke på att man ska vara relativt finklädd ikväll, men regnet gööör ingentiiing.. Det blir kul ändå!

Men.. Men.. men men men.. Först ska jag ju ta mig igenom en dag i Hell on earth. Åh, vad jag inte vill åka dit.. Blir ju själv där idag, varken Tess eller Halena kommer att vara närvarande.. Bajs.
Ska dessutom försöka få folk därute att släppa mig tidigare ikväll, så att jag inte blir allt för sen till ferren tänkte jag.. Vet redan hur det kommer att gå med det, men fråga kostar ju ingenting.. right?

Äsch, upp med hakorna, på med ansiktet och tänk positivt.
Ha en bra fredag gott folk!
Pusshejs.


Det blir vad man gör det till.


Kommentarer
Postat av: maddis

hahah och den där bilden.. du är underbar!!!<3

2009-05-22 @ 13:36:13
Postat av: Spaderdam

Kul att du är tillbaka med dina roliga, eftertänksamma och underfundiga inlägg.

Pusspåre

2009-05-22 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0