Hello, u fool..

Hej gott folk!

Ville bara meddela, för er som är intresserade av att läsa allt trams jag häver ur mig här på min blogg, att jag inte har gett upp saken totalt..
Den har snarare blitt lagd på is ett slag, dels på grund av total skrivblock i huvudet och ökentorka när det gäller intressanta saker att skriva om.. och dels för att jag inte har någon dator i den nya lyan ännu.

Eller ja, dator finns det, dock inget internet..

Men det kommer, I promise!

Den här helgen har jag jobbat (eller iallafall varit närvarande..) och dessutom bjöd gårdagskvällen på första riiiktiga grillkvällen för iår.
Och med riiiiktiga så menar jag att vi satt ute hela tiden. Det var kallt, som tusan, men de var hur mysigt och trevligt som helst! Så när den riktiga sommarkvälls värmen kommer är det dags igen.
Förhoppningsvis är den inte allt för långt borta!

Det var den uppdateringen, vet inte när det skrivs igen..
Men var tålamodiga!

Pusshejs, until next time!

Kommentarer
Postat av: Halena

Wiiihiii! :D

2009-05-04 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0