What I gotta do to be heard..

Ursäkta den dåliga uppdateringen, flåt flåt flåt!

Idag är det regn. Idag är jag ledig, så jävla orättvist..
När ska jag få jobba på brännan då? Vavava?

Men som sagt, jag gillar regn.. Och med tanke på vad jag upptäckte på min kropp igår så är det nog bara bra att det inte är sol idag!
- Va, vad upptäckte du?! undrar ni..
Jo det ska jag berätta för er! Av alla miljoner leverfläckar jag har så har en nu vuxit till sig.. Både på bredd och höjd (?). Himla obehagligt! Hade glömt att jag såg det igår, men kände nyss att de gjorde ont på axeln, lite som att man fått en smäll.. Och det var den lilla luringen som låg bakom den känslan.

Blir att ringa farbror doktorn så får han ta en titt, håller alla tummar jag har för att de inte är någe allvarligt.

Men nu ska vi inte tänka på det, nu ska vi sjunga en grattis sång för min bästa Maddi som ju faktiskt klarade teorin idag!
Har ingen sång på lager just nu, får fila på den under dagen.. Återkommer.
Vi har iallafall nyss smällt i oss pizza, snart ska vi åka och handla grejor till muffins och sedan ska jag baka järnet!
Här ska firas!

Hoppas ni har en bra dag!
Pusshejs!



Himla grattis fina sis!


Kommentarer
Postat av: Halena

Grattis till henne! :)

2009-06-02 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0