Update..

Vilken effektiv dag, ja tamejtusan!

Drog en liten snabb-fika med Tess direkt efter jobbet, men det hör inte till det effektiva.. nejnej.. Utan efter det, så satte jag igång en maskin tvätt och sedan.. hör och häpna, städade jag ur heeela bilen! (för den är ju så stor..)
Den var inte särskilt mysig nånstans.. Eeklii.. Min lilla Berry.
Men nu är han ren & fin! Nu återstår bara en yttre förfining, sedan är han som ny igen!

Känns tipp topp!

Det slår mig lite då och då att jag ju faktiskt vann min kamp om semester i sommar, efter många om och men.. samtal hit och dit, så kom vi fram till att lönespecarna inte ljuger.
Så nästa vecka, mina damer och herrar, är jag ledig hela fem dagar! I rad!!
Man blir ju lite tårögd..
Helt jävla galet skönt!
Mihihiiii!!
Jak er en klat hest.

Nej, nu ska jag dra mig.
Sov gott med er! Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0