Here we go..

Japp, då kör vi lite bilder då!
Det blir från fredagen då jag & Joss körde lite förfest hos mig och sedan vidare ut på äventyr..
Enjoy!



Jag med glaset.. Vi var lite diskreta, tog bara ett glas (höhö)



Joss & glaset, sommarfin är hon



Glögg är det godaste som finns (Ja, du läste rätt)

 

Joss gillar glöggen hon med, som ju naturligtvis ska drickas med is!



Kul hade vi, jag skrattade så jag grät



Sen bar det iväg på äventyr, fick skjuts i papis nya kaka (en cab, därav de fina frillorna)


Har många fler bilder, vissa snyggare än andra såklart, men det här tar sån tid så de får bli fler bilder en annan gång..
Kul hade vi iallafall, så tack Joss för en kanonmysig kväll!

Nu ska jag ta en kall dusch och sedan varva ner med en film.
Hörs sen, Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u big sis! :)

2009-06-28 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0