I want you to want me..

Jag hade stora planer för den här dagen!
Eller ja, planer iallafall.. Skulle hem efter jobbet, käka lite och sedan ta mig raka vägen till gamla lägenheten och börja med storstädandet.
Bra plan! Tills orken liksom tog slut, runt de sista tio minutrarna i kassan..
Så mina planer gick i stöpet, tusan gubbar.

Så kan det vara, det kommer fler dagar!

Har iallafall investerat i cirkus 80 par strumpor idag.. Ett erbjudande som helt enkelt inte gick att motstå!
80 stycken är en överdrift, som ni säkert förstog, men många par strumpor blidde det!
Ännu en kul grej var att mina muffins verkade väldans uppskattade idag, alltid kul när folk uppskattar ens bakverk!
Höhö.

Nu ska jag suga i mig mitt te, se klart på Grey's och sedan sätta på en film.. Bara för att.
Hörs senare, Pusshejs.



Te-mys


Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp dom var kanon goda :D fler sånna till jobbet :p Benny åt två, vet inte vad de var med henne idag.. ;)

2009-06-03 @ 23:26:56
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/
Postat av: Halena

Jaa dina muffins var superduper goda!

Ja har ju beställt nåra av dej ju! :D

2009-06-04 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0