Why do all good things come to and end..

Jag drömde en dröm inatt, där saker sades som kändes så naturliga och realistiska, att jag trodde det var sant när jag vaknade..
Läskigt när sådant händer tycker jag.. Har ni någonsin råkat ut för det?

Spenderade min semestervecka i Gopshus, ett litet samhälle strax utanför Mora. Visst hade man vissa förhoppningar om hur stället skulle se ut, det har man väl kanske alltid.. men man försöker liksom tona ner det och inte önska för mycket.
Kan ju säga, för att fatta mig kort, att mina förväntningar var alldeles för låga redan innan jag börjat sansa mig.

Stället var helt underbart, sällskapet likaså och jag hoppas verkligen på att få återvända dit.
Bilder kommer upp vid ett annat tillfälle.

Nu sitter jag här, nersläckt är det i rummet.. Försökte sova men det gick inte, har hört att om man inte somnat inom en halvtimme efter det att man har lagt sig så ska man gå upp och göra något annat en sväng och sedan försöka igen.
Kanske hjälper för vissa, men i mitt fall vet jag inte om det kommer funka just ikväll.
För det som håller mig vaken, är det som jag inte vill vakna upp till när jag väl somnat..

Nämligen väckarklockan..

Jag vill inte att det ska bli vardag igen.
Jag är inte redo, jag är inte klar med att vara ledig. Det finns mer att göra innan helvettet drar igång!

Usch.. Så som det känns i min mage och hals just nu är något man måste ha upplevt för att förstå..
Jag kan knappt fatta att jag utsätter mig för det, men vadfan ska man göra.. Den där vinstlotten kommer inte att hamna i min hand, det vet jag ju.

Life's a bitch and then you die.
Nu ska jag göra ett nytt försök, godnatt folket.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0