Here comes the sun dundududu..

Blev helt paff när jag gluttade ut genom fönstret när jag vaknade imorse.. Det är ju sol!
Kan det få fortsätta vara det resten av veckan? Schneella?!

Nu ska jag snart dra mig mot plåtboxen..
Buhu, tänker ni, inte det där jävla gnället om att du hatar ditt jobb igen va! stor suck..

Men nej! Faktiskt inte!! Inte den här gången!
För när jag slutar idag (kl 14, by the way..) så har jag semseter! Whohoo!
Un-fucking-beliveble! Haha! Jag är så glad..

Förhoppningsvis går den här dagen snabbt och smärtfritt, har lite grejer att göra efter att jag slutat och sedan i eftermiddag så åker jag & Långa Farbrorn åt Mora hållet och bara.. är.
Ser fram emot det!

Nej, på med ansiktet.. Nu kör vi!
Ha en bra dag alla, Pusshejs!




Lilla Masi & Långa farbrorn

Kommentarer
Postat av: MADDI

HAHAHAHAHA ALLTSÅ MALIN JAG DÖÖÖÖR!!!!!!!! LILLE MASI<3<3<3

2009-06-16 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0