I wanna go home..

Alive började på Tv400 kl. 22.05 nu ikväll, smågluttade lite på den men den är ju inte direkt "up-beat", så jag tänkte att jag sätter nog på en mindre deprimerande film.. Lysande idé va.
Fick då ett plötsligt sug att se på Titanic..?
Som att det vore ett bättre alternativ?

Ibland vet jag inte riktigt hur det står till bakom skallbenet på mig..
Borde jag vara rädd?
Haha..Ha..

Nejfasen.

Dagen har till största delen bestått av flytt. Flytt, flytt, flytt, bära tunga saker hit och dit, upp och ner.
Inte direkt vad jag hade önskat syssla med på en lördag, men allt gick så bra och flöt på som tusan så det gjorde liksom ingenting.. Det var till och med kul!
Och riktigt fint blir det!

Grillade lite med JB, Joss & Papi på kvällskvisten också, satt där under partytältet och lyssnade på regnet samtidigt som vi gottade oss. Riktigt trevligt!

Nu är klockan sent, jag är inte trött alls..
Ganska frustrerande, men jag får väl sätta på en film och hoppas att tröttheten slår till snart.

Sov gott folket, Pussnatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0