My oh my..

Ledsen att behöva meddela att jag inte kommit på någon fin grattis-till-teorin-truddelutt, men firat har vi allt gjort!
Det blev många fler muffins än vad jag hade bräknat, så jag har åkt runt och delat med mig av de goda..
Tar dessutom med några till jobbet imorgon, hoppas och tror att det blir uppskattat!

Dagen lider mot sitt slut, alldeles snart dags att skölja ur färgen i ögonbrynen och bädda ner sig i bingen.
Men nå trött är jag minsann inte.. Så hur det kommer gå med somnandet blir spännande att se!

Mysig dag har det varit iallafall, fler sånna tack!
Får glutta lite på Sex and the city som börjar snart, kanske blir lite tröttare då.. Om inte annat så är det en perfekt avslutning på dagen!

Sov gott alla, Pussnatti.




Suddig bild, men oj så goda dom blidde!

Kommentarer
Postat av: Halena

Ååå ja dom blir uppskattade!! :D

2009-06-02 @ 23:17:48
Postat av: Teres

Fifasen vad goda dom va!! Vi vill ha fler!! :P

2009-06-05 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0