Finally..

Nu sitter jag här, dricker en cola och käkar falu rågrut och mår lite sådär allmänt bra..
Känner mig nöjd över mig själv, efter jobbet åkte jag raka vägen hem och böt om och sedan vidare till gamla lägenheten.. där var visserligen flytten av det sista junket redan igång, men det var en hel del kvar.

När flyttningen var klar så satte jag igång med flyttstädningen.. och en sak kan jag ju säga, för er som inte vet hur varmt det blir i den lägenheten på somrarna, att temperaturen ligger på runt 40 grader (ingen överdrift, faktiskt..) och att flyttstäda i den hettan är fan ingen lek!
Som att löpa maraton i en bastu.. typ.

Men nu är det som sagt klart och det känns så skönt!
Imorgon är jag ledig och då hoppas jag på sol & bad heela dagen.

Nej, nu blir det en macka till, Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0