and It's now or never..

Superduper start på dagen, vaknade visserligen alldeles för tidigt.. Men det gjorde inget! Ringde direkt till papi och frågade om han var sugen på brakfrulle och kaffe på ballen.. och visst var han det!
Så vi har setat ute i solen och glassat, inge fel!

Nu ska jag snart smälla på mig ansiktet i vanlig ordning och sedan dra mig mot centrum och inhandla lite gottis till ikväll och resten av helgen.
Nu vill jag bara att klockan ska bli 19.30 så att den här arbetsdagen är slut.. Suck.
Men jag såg att jag stänger med Benny ikväll, så det blir nog bra!

Ha en trevlig fredag gott folk, Pusshejs!


Längtar tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Jenny

nog bra?!!? de kan inte bli annat, Benny å Balin lixom ;)

2009-06-27 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0