Excuses, excuses..

Internet har krånglat, tiden har inte riktigt funnits, intressanta saker att skriva har varit helt som bortblåsta..
Några av orsakerna till varför jag inte uppdaterat, vissa ursäkter bättre än andra.
Men alla är sanna.

Dagarna flyter på i vanlig ordning, inget nytt har väl egentligen hänt och jag inser mer och mer att om jag vill ha några besökare överhuvetaget på min blogg så lär jag ta tag i saker och ting och göra mitt liv en smula mer intressant.
Lättare sagt än gjort! Faktiskt!

Hursomhaver, idag fyller min fina Ruffi "systembolaget".
Stort grattis till dig bästis, älskar dig!



Old pic, still we're the same


Nu är det väl som vanligt dags att suga i sig sista kaffeslurken och sätta på sig ansiktet.
Gör jag annat än gnäller undrar ni?
Ja, ibland blir jag arg också.

Nejfan, det är ju fredag idag! Upp med hakorna, det kan alltid bli värre!
Haha. Ha en bra dag! Pusshejs



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Jag har varit med i en vecka och kan redan nu plocka ut över 1400 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-12 @ 23:32:27
Postat av: Anonym

come baaaaaaaaack..

2009-08-12 @ 15:50:18
Postat av: My

Lillsyrran här! Börjar tröttna på att du inte delar med dig av dina roliga inlägg. KOM TILLBAKA! dumbom

2009-08-16 @ 23:29:01
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0