Who needs a heart, when a heart can be broken..

Nu smider vi planer..
Nu, nu.. Nu ni, nu börjar saker och ting röra på sig på riktigt!

Jag och söt-Jossan ska börja plugga ihop, förhoppningsvis redan till hösten.
Och himlans va taggad jag är nu!
Fan va kul det ska bli!
Men om allt går som det är tänkt så börjar jag tidigare än så, redan om några veckor faktiskt..
Det är ju iofs i ett helt annat ämne, men ändå. Det är skola.
Och hittills har jag varit helt allergisk mot allt som har med läsa att göra.

Så detta mina damer och herrar, är ett under!

Nu är det dags att strö lite salt i såren..
Kärleksfilm på tv4 - A lot like love. Har ni inte sett den, så gör nu iordning lite te och gosa ner er med en filt i soffan.
Det ska jag göra.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

I miss you my sweetheart!!

2009-01-11 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0