Whisper words of wisdom, let it be..

Som jag hoppades, en hyffsat bra dag.
Thank u!

Jag och Tess började dessutom prata lite om en eventuell ihopflyttning.
Vore fan rätt häftigt! Får se vart detta leder..
Spännande..

Kvällen avslutades med temys med systrarna P.
Alltid lika trevligt!
Fast nu har jag väldigt ont i magen..
Så håll alla filtar borta.. Haha!
Interna skämt, det roligaste som finns.
För de interna.

Well well, imorgon är det jobb som gäller och på torsdag följer en ledig dag..
Det är det som håller mig uppe just nu.
Det och de planer som börjat smidas inför helgen..
Tänk att så lite, kan göra så mycket..!

Nu är det dags för en snabbdusch och sen blir det bingen.
Pusshej för idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jasså va de sån magont ;p

alltid lika mysigt mä er :)

2009-01-20 @ 22:54:42
Postat av: bruuuur

flytt?! skulle bara våga lämna mig själv här med peter sketer! vem skulle jag då knacka på o störa o tigga cola av varje dag ? :o

2009-01-20 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0