Whiskey lullaby..

Tung dag, men jag klarade det trots allt..
Pga sjukdom så fick jag stanna en timme extra, men det gjorde ingenting..
Då hann jag avsluta det jag påbörjade, och det vart faktiskt bra!
Inte för att man nånsin får höra det, men jag vet det ändå.
- In your face, jackaaaass!

Gick och tog en liten fika med Joss, Jimbo & Bassen efter jobbet, himla trevligt.
Som alltid.
Sen fick jag förslag att följa med mami & Myri till etuna, och visst hängde jag på,
i hopp om en snabb-blind date. Men icke.
Det vill sig inte helt enkelt, noll timing.
Tusan gubbar!

Tog det bara lugnt resten av kvällen..
Vi började smida planer om eventuell utgång på lördag.
Fan va kul det skulle vara!
Eller fan, förlåt.. Kommer bli!

Helt sjukt trött..
Så nu ska jag nog ta och avrunda denna dag, en snabbdusch först bara.
Hörs imorrn,
En Puss och ett hej, på var kille och tjej! (whaaaat?!) - Nejagvetinte.


Kommentarer
Postat av: Mysan

hihi sötmalin!=)

2009-01-15 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0