Hello darkness, my old friend..

Lättad, ojoj så lättad!

En inte allt för händelserik dag..
Väldigt skönt.

Åkte hem till Maddi & Falli, åt lite mat och tog det lugnt en stund. Inge fel.
Senare hem till mor, fortsatte att leka soffpotatis där istället.
Har fortfarande helt sjukt ont i tanden, och det är jooobbigt! Bläk..
Får ont när jag skrattar, och att spotta eller göra pruttljud med munnen är helt uteslutet..
Det som är så kul! Tusan..

Förresten, har ju glömt att berätta!
Jag kom in på kursen!
Så om bara någon vecka börjar jag läsa en kurs i juridik!
Den du!

Nu ska jag sätta på en film.
Är trött, men inte tillräckligt för att sussa riktigt än.
Hörs imorrn, Pusshej!

Kommentarer
Postat av: mysan

men ladda upp så man får nåt att läsa hihi=)

2009-01-29 @ 16:58:17
URL: http://myberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0