U can't give up..

Zombie.
Det är jag det, tjenare..

Blabla, dagen har sett ut som de brukar göra, en vanlig arbetsdag.
Ska inte förpesta min fina, söta blogg med det!
Jag är så trött..

På kvällen vid stängning beslutade jag och en kollega att försöka lösa en liten gåta.
En gåta, en fråga som ni säkerligen ställt er någon gång.
Mina damer och herrar, plopp vs. center.
Är det någon skillnad?
Om det är det, vilken är isåfall godast?

Vi kom faktiskt inte fram till någonting.
Jag tycker att plopp möjligen smakar liiiite med cola än center, men det tyckte ju då inte hon.
Så vi står kvar på samma ställe. Lite trist.
Men det var ett väldigt gott prov!

Nu ska jag bara slänga mig i bingen.
Hörs imorrn, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0